Säsongsdebut med nytt gummi under sulorna!

På söndag smygstartar jag säsongen med Varvets seedningslopp, hoppas på en tid ner mot 40 minuter då det ger plats i någon av dom första startgrupperna. Tyvärr så känns kroppen inte så pigg och alert som jag hade hoppats på, men det är några dagar kvar så förhoppningsvis kommer rätta känslan infinna sig lagom till söndag.
Har passat på att köpa ett par nya skor också det blev Karhu Fast Ride (!). Namnet verkar ju lova nya pers i alla fall och löparkänslan i dom är det heller inget fel på.
Annars känns det underbart att våren börjar komma i gång, väntar bara på att allt grus ska sopas bort så man få spring utan knaster under fötterna...
Snabba skor!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Har tittat på dom där skorna och diggar färgen skarpt, dom ska väl dessutom göra det lättare att komma upp på mittfot/framfot? Jag har ett par Puma Roadracers jag använder på löpband men när dom är slut ska jag testa dessa skorna och se om det kan vara något för mig. Springer mest i Newtons annars men gillar inte riktigt känslan på bandet med dom.



Tack för din fina kommentar och berättelse på min blogg. Grattis i efterskott! Alltid lika härligt att höra när det lyckas!



Kul med Amelia!!! ;)

2011-03-17 @ 10:40:10
URL: http://mina-utmaningar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0