Nu är jag trött på det här...

Jaha, då var man förkyld igen då. Fick känningar i går kväll och försökte hålla det onda borta, men det sket sig.
Inget seedningslopp, får hoppas att min tid från halvmaran i höstas räcker till en hyfsad startgrupp.
Just nu känns det bara tomt, vad gör jag för fel?? Tränar för mycket, för hårt?? Äter fel?? Vilar för lite??
Är jag sjuk på riktigt, typ någge allvarligt, jag vet inte ??
Tycker jag tar hand om min kropp och försöker att köra lite lugnare när jag är sliten. Men det verkar ju inte hjälpa, kanske har jag bara otur att hela tiden bli smittad, känns som om det alltid är någon på jobbet som är krasslig.
Nä, nu får jag nog ta tag i det här på riktigt, får se hur det känns i morgon, men det lutar nog åt vila hela veckan för att sedan börja om på nytt. Jag ska vara grymt taggad, bättre än någonsin (och frisk) till Varvet 21/5...
En bild på gofisen gör mig alltid glad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0