Träningsavbrott...

Har haft ett par dåliga träningsveckor, blev förkyld inför förra helgen och kom igång med träningen först i onsdags. Blev ett par bra pass med bodypump och spinning inann helgen. Tog en skön vilodag i går och hade tänkt ett
långpass i dag, men känns som jag fått en släng av frugans magåkomma, känns lite oroligt i magen liksom. Har därför suttit framför teven hela dagen men dock fick upp pulsen rejält när Hellner gjorde en stark avslutning på loppet.
Nu hoppas jag på tre tuffa träningsveckor innan det är dags för seedningsloppet, har inte tänkt att ladda något speciellt men kanske skippar långpass och bodypump inför tävlingen.
Bortsett från sjukdom så känns kroppen bra och jag känner mig positiv inför vad som komma skall. Nu gäller det bara att hålla sig frisk och hel och köra på.
Håller även på att ska köpa lite nya löparpjucks, känns som om det kanske blir två par, ett par supersnabba och ett par maraskor, vi får se vad plånboken (och frugan) säger!
Gula maraskor och snabba orangea skor kanske på mina fötter snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0