Längta till vila!

När man kör intervaller med Spring-Therese så gäller regeln att man ska längta till vila när sista minuten börjar. Lite den känslan har jag nu gällande träningen , börjar känna mig lite sliten efter mycket jobb och mycket träning. Har tre planerade pass kvar av veckan så nu gäller det att fokusera och orka hålla hela sista minuten för sen kommer en skön lång vila. Tanken är att köra ett långpass på lördag morgon för att sen bara vila i en och en halv dag. Ledig på lördag innebär SCHLAGER! Tjohoo....
Nästa vecka jobbar jag kväll så då blir det nog några färre träningspass, jag får se hur det blir, annars har en ny måltid för varvet sats upp, nu är det under 1,20 som gäller, hmmm kan bli tufft men inte omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0