Jobb och träningsvecka!

Har skickat iväg fru och barn till sydligare breddgrader, har nämligen ett mastigt arbetsschema resten av veckan, hoppas att man hinner med lite träning också. Känner mig riktigt taggad att köra på med vinterträningen även om det gärna får bli lite varmare ute.
Har lyckats få till tre bra löppass (körde en riktigt härlig mjölksyrafylld snabbdistans på bandet idag)och en 90 min spinning redan denna veckan så jag känner ingen panik om jag inte hinner med så mycket mer, vi får se. Planen är att hinna med ett långpass och en bodypump i alla fall.
Nä nu måste jag sova  minst 15 härliga timmar på jobbet väntar i morgon, tjoho..
Lillskroten och Storskroten som lämnat mig tillfälligt, så jag kan ägna mig åt att dra in kontanter till familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0