Lata dagar i solen...

Har fuskat i sommar, jättemycket, fast jag har haft det väldigt mysigt med Signe och Carolina. Men nu är det dax att köra igång på riktigt igen äta rätt, träna mer, mycket mer om Berlin ska bli en trevlig upplevelse.
Jag har hamnat i en sorts mysharmonistämmning i kroppen då jag istället för att riva av ett träningspass och sedan känna mig nöjd har lyckats fördriva tiden på annat sätt och helt plötsligt har dagen försvunnit. Det enda negativa med det är att jag lagt på mig några extra kilon! Så nu är det hårdträning och äta och dricka (inte så mycket vin) bra som gäller.
Har även hunnit med en tävling i sommar också Varbergsloppet som var en galet varm tävling, hade hoppats på sub 40 men fick nöja mig med ett blygsammare PB 41,28 lyder mitt nya. Förutom värmen var det en trevlig tävling som jag kan tänka mig att springa någon mer gång.
Har en väldigt konstig löpstil på bilderna från Varbergsloppet. Vrider överkroppen mycket och på vissa bilder har jag sträckt benet vid isättningen, inte bra och något som stör mig.
I morse började nystarten vägde in på 74,2 kg, sprang ett distanspass, 11km i 5 min tempo, hemma innan fru och barn hade vaknat, det är så det ska vara, man vill ju inte missa något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0