Bra start!

Har kört på drygt en vecka nu med träningen och det flyter på bra. Kände stor skillnad i kroppen från första passet förra måndagen mot gårdagens stentuffa intervaller till det positiva som tur var. Trots att jag verkligen pressade mig riktigt tufft i går så hade jag ändå en skön känsla i kroppen, det märks ju dock att jag har en bit kvar tills jag är där jag vill vara hastighetsmässigt. Tappade nog lite för mycket snabbhetsträning i vintras vilket märks just nu, men det är ju ännu några veckor kvar till varvet så förhoppningsvis kan jag nå mitt tufft satta mål.
Bara jag håller mig frisk...
En liten bild från mitt långpass i söndags, var visst några till som var ute på tur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0