Segt, segt, segt....

Trodde jag skulle komma i gång med träningen efter onsdagens dubbelpass, men icke då. Lätt kaos på jobbet på torsdagen gjorde att jag fick stanna över 1,5 timme och spinningpasset var kört. I fredags var jag i alla fall på morgonspinningen, men med nionde arbetsdagen i rad framför mig var jag lite ofokuserad och seg efter många dagar utan ledigt. Sen fortsatte oflytet med att det tänkte långpasset på lördagen blev inställt (eller vad man ska säga) pga min underbara dotter som för första gången i sitt liv bestämde sig för att vara vaken och gny halva natten! Så när klockan ringde var det jag som drog täcket över huvudet och somnade om en sväng. Men, men skam den som ger sig i morgon börjar en ny vecka och med den nya möjligheter.
Den enda och sötaste anledningen att få ställa in ett träningspass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0