Då testar vi igen då...

Happ, efter att ha varit små förkyld ett tag känns som om jag fått igång kroppen igen, Bodypump i lördags, invigning av mina Icebugs igår och 90 sköna spinningminutrar idag. Hoppas bara att min kropp vill hålla sig frisk och att den orkar med. Har ju galet mycket på jobbet just nu, men jobbar bara sju dagar till och sedan blir det långledigt med förhoppningsvis en massa löpmil i benen. Har anmält mig till Sylvesterloppet också, får nog sänka ambitionen att gå under 40 min med tanke på höstens missflyt vad det gäller träning. Men ett skönt pers satsar jag på i alla fall. Har ju bara sprungit ett millopp innan och det var just sylvesterloppet förra året och då sprang jag in på typ 51 min, så jag hoppas att kunna krossa den tiden..
Veckans tips: köp Icebugs, helt magiskt bra.
Starten på förra årets Sylvesterlopp, hoppas på något varmare i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0